سلام


سلام دوستای خوبم بالاخره آپدیت کردم از ایندفعه هرروز بروزم ...
مارو که فراموش نکردید...


یه خبر براتون دارم...

اینترنت رایگان تنها با یک شماره ...

بدون یوزر نیم و پسورد!!!



هرکس می خواد در قسمت نظرات بنویسه....

معذرت

سلام دوستای با وفای من از اینکه چند روز نبودم عذر میخوام حاتون که خوبه امیدوارم هرجا که هستید سلامت باشید.خلاصه مدرسه ها باز شده و من مشغولم....

فیلسوف در سر خود خانه دارد، شاعر در قلبش .آواز خوان در اطراف حنجره اش پرسه میزند.اما رقصنده در همه اندام خود ساکن است.

حرافترین آدمها ، کم هوشرین آنهاست.

سکوت زبان دل آدمی است.

اگر قرار شد بین دو چیز بد یکی را انتخواب کنید ، بدی را انتخواب کنید که آشکاراست و پنهان نیست.

همه ما زندانی هستیم. بعضی از ما در زندانهای پنجره دار زندگی می کنیم  و بعضی در زندانهای بی پنجره.

مزد کسی که همواره حقیقت را می گوید رنج است.


امیدوارم که  خوب بوده و شما راضی باشید بازهم به من سربزنید فردا بامطالب زیباتر و بیشتر می آم.
تا فردا...

                                                            یاعلی ؛:؟!